Oferta

Pit-Stop to ręczna myjnia samochodowa, znajdująca się w Galerii Handlowej "Odrzańskie Ogrody" na parkingu podziemnym.
Wykonujemy usługi dla klientów indywidualnych oraz firm.

Myjnia Pit-Stop charakteryzuje się szeroką gamą usług wykonywanych ręcznie:

mycie karoserii samochodu
mycie podwozia

woskowanie, teflonowanie na gorąco, polerowanie, nakładanie politury syntetycznej

pranie tapicerki samochodowej,
impregnacja

czyszczenie i bieżąca konserwacja tapicerki skórzanej

czyszczenie i mycie plandek, banerów reklamowych
polerowanie lakieru

obsługa i mycie floty na preferencyjnych warunkach, Faktury VAT, zbiorcze

istnieje możliwość osobistego odbioru auta od klienta w usłudze (door to door)
   

Mycie karoserii z woskiem, kompleksowe czyszczenie wnętrza, konserwacja i nabłyszczanie opon,
wraz z usługą door to door. Dla Państawa poczucia bezpieczeństwa usługa door to door jest objęta ubezpieczeniem.

Dodatkowym atutem naszej myjni jest możliwość korzystania z Centrum Handlowego (np. zrobienie zakupów)
w trakcie wykonywania przez nas usług, dzięki czemu oszczędzają Państwo swój czas.

Faktury mogą być wystawione w cyklach miesięcznych wraz z załączoną specyfikacją wykonanych usług z 14 dniowym
terminem płatności od daty dostarczenia faktury do firmy.

Godziny otwarcia myjni:

PONIEDZIAŁEK-SOBOTA    10.00-21.00
NIEDZIELA     10.00-20.00
   
Zapraszamy, Galeria Odrzańskie Ogrody, Al Armii Krajowej 38,47-220 Kędzierzyn-Koźle.

Auto-Myjnia

Umyj profesjonalnie samochód.
Przyjedź do galerii, zostaw nam samochód i odbierz czysty po zakupach.
Dbamy o jakość i precyzję. Przyjedźi sprawdż!

Regulamin

1.
Ręczna myjnia samochodowa, zwana dalej myjnią, świadczy usługi w imieniu i na rzecz Cleanout z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Malinowej 12.
2.
Myjnia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, w niedziele od 10:00 do 20:00.
3.
Myjnia świadczy usługi wszystkim typom samochodów mogących wjechać na parking C.H. Odrzańskie Ogrody, oraz motocyklom, quadom i skuterom wodnym.
4.
Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku. Podane ceny są cenami brutto. Płatność za usługę następuje bezpośrednio po jej wykonaniu, w formie gotówkowej lub bezgotówkowej ( karta płatnicza ) w biurze myjni.
5.
Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia pracownik myjni dokonuje oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez niego lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
6.
Klient jest zobowiązany poinformowad pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia.
7.
Firma Cleanout ubezpieczona jest od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością w ramach myjni.
8.
Po zapłaceniu, obejrzeniu na parkingu pojazdu i opuszczeniu pojazdu z parkingu, reklamacji nie uwzględnia się.
9.
Zlecenie pracownikowi myjni wykonania dowolnej usługi, wchodzącej w zakres usług myjni, jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
10.
Wszelkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się na stronie internetowej www.cleanout.pl lub w biurze myjni.
11.
Firma Cleanout nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w samochodzie rzeczy wartościowe i gotówkę (sugerujemy pozostawienie tych przedmiotów w biurze myjni).
12.
Foteliki samochodowe zamontowane wewnątrz pojazdu, zostaną zdemontowane przez pracowników myjni. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogło by nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu.
13.
Firma Cleanout nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem wody ( dotyczy miejsc gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony lakier, naderwane listwy plastykowe, wkłady lusterek uszkodzone etc.).
14.
Klient powinien poinformować kierownika myjni o nadmiernie rozgrzanych tarczach hamulcowych by uniknąć ich odkształcenia.
15.
Klient po wjeździe samochodu do myjni, przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia, zobowiązany jest wyłączyć silnik, włączyd bieg lub zaciągnąd hamulec ręczny oraz opuścić pojazd. Nadto klient jest zobowiązany do zamknięcia okien. W przypadku niezastosowania się do regulacji zawartej w zdaniach poprzedzających, myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • Każdy dzień tygodnia od 8:00 do 20:00
  • Adres: ul. Malinowa 12 , 47-220 Kędzierzyn-Koźle
  • NIP: 749-206-81-47
  • Telefon: 608 054 635
  • Telefon: 692 900 043
  • Email: biuro@cleanout.pl

Zostaw wiadomość


Jeśli jesteś człowiekiem, pozostaw puste: